Olemme päivittäneet tietosuojaselostettamme sekä eväste- ja verkkotietokäytäntöämme. Päivityksiin sisältyy tarkennuksia käsittelyn tarkoituksiin, jotka liittyvät ilmoittajansuojelulakiin ja vastapuolen tuntemista koskeviin velvoitteisiin, siihen, miten käsittelemme verkkotietoja, sekä henkilötietojen säilytysaikoihin. Lue lisää: fortum.fi/tietosuoja/tietosuojaseloste
Kuinka voimme auttaa yritystäsi tänään?
Yritysasiakaspalvelumme on täällä sinua varten. Asiantuntevat yritysosaajamme auttavat yritysten, yhdistysten ja taloyhtiöiden edustajia kaikissa sähkösopimuksiin ja sähkön hintaan liittyvissä kysymyksissä.
Asiakaspalvelu sähköpostitse
Asiakaspalvelumme on täällä yritystäsi varten. Palvelemme sähköpostitse osoitteessa sahko [piste] yritys [ät] fortum [piste] com (sahko[dot]yritys[at]fortum[dot]com)
Lasku hukassa?
Löydät kaikki yrityksesi sähkölaskut Yritys Online –raportointipalvelusta. Voit halutessasi tallentaa laskun PDF-muodossa ja tulostaa sen tarvittaessa.
Sähköinen laskutus
Sähköinen lasku on nykyaikainen, ympäristöystävällisempi tapa maksaa yrityksesi laskut. Saat sähköisen laskun suoraan yrityksesi taloushallintajärjestelmään - ilman turhaa paperin kulutusta.
Yritys Online -raportointipalvelu
Fortum Yritys Online helpottaa yrityksesi energia-asioiden hallintaa tuomalla kaiken kulutukseen ja kustannuksiin liittyvän yhden palvelun alle.
Asiakaspalvelu sähköpostitse
Asiakaspalvelumme on täällä yritystäsi varten. Palvelemme sähköpostitse osoitteessa sahko [piste] yritys [ät] fortum [piste] com (sahko[dot]yritys[at]fortum[dot]com)
Lasku hukassa?
Löydät kaikki yrityksesi sähkölaskut Yritys Online –raportointipalvelusta. Voit halutessasi tallentaa laskun PDF-muodossa ja tulostaa sen tarvittaessa.
Sähköinen laskutus
Sähköinen lasku on nykyaikainen, ympäristöystävällisempi tapa maksaa yrityksesi laskut. Saat sähköisen laskun suoraan yrityksesi taloushallintajärjestelmään - ilman turhaa paperin kulutusta.
Yritys Online -raportointipalvelu
Fortum Yritys Online helpottaa yrityksesi energia-asioiden hallintaa tuomalla kaiken kulutukseen ja kustannuksiin liittyvän yhden palvelun alle.
Me Fortumilla olemme sitoutuneet viestimään aina avoimesti ja turvallisesti asiakkaidemme kanssa. Tietojenkalasteluyritysten lisääntyessä haluamme varmistaa, että olet tietoinen siitä, miten voit suojautua mahdollisilta huijauksilta.
Kaikki viestintämme noudattaa yhtenäistä tyyliä ja muotoa. Tietojenkalasteluyritykset voivat kuitenkin näyttää virallisilta, mutta niissä on usein selviä varoitusmerkkejä, kuten kirjoitusvirheitä, yleisluontoisia tervehdyksiä ja odottamattomia pyyntöjä arkaluontoisten tietojen luovuttamisesta.
Näin voit varmistaa, että olet Fortumin kanssa tekemisissä:
- Tarkista aina lähettäjän sähköpostiosoite mahdollisten kirjoitusvirheiden tai tuntemattomien verkkotunnusten varalta.
- Ole varovainen, jos viestissä vedotaan kiireellisyyteen painostaen sinua toimimaan heti.
- Älä klikkaa epäilyttäviä linkkejä tai anna henkilökohtaisia tietojasi, ellet ole varma lähettäjän henkilöllisyydestä.
- Jos olet epävarma, ota yhteyttä Fortumin asiakaspalveluun. Löydät alta viralliset yhteystietomme.
Epäilyttävän toiminnan ilmoittaminen
Jos epäilet saaneesi tietojenkalasteluyritysviestin, ilmoita siitä välittömästi lähettämällä viesti Fortumin asiakaspalveluun osoitteeseen sahko [piste] yritys [ät] fortum [piste] com (sahko[dot]yritys[at]fortum[dot]com). Turvallisuustiimimme tutkii asian ja ryhtyy tarvittaviin toimiin tietojesi suojaamiseksi.
Mikäli olet klikannut huijausviestin linkkiä ja antanut tietojasi:
- Vaihda salasanasi Fortumin palveluihin (ja muihin palveluihisi)
- Ilmoita tapahtuneesta asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa, ettei asiakkuudellesi ole tehty muutoksia
- Mikäli olisi tapahtunut esimerkiksi identiteettivarkaus, on asiasta aina tehtävä rikosilmoitus. Poliisin sähköinen rikosilmoitus löytyy osoitteesta www.poliisi.fi
Fortumin turvallisuustoimet
Olemme ottaneet käyttöön vahvoja turvallisuustoimia suojataksemme henkilökohtaisia tietojasi. Päivitämme jatkuvasti käytäntöjämme uusien uhkien varalta. Olemme sitoutuneet pitämään tietosi turvassa.
HUOM:
- Fortum ei koskaan lähetä suoria linkkejä asiakastietoihin, kuten laskuihin, tekstiviestillä tai sähköpostilla.
- Fortum ei koskaan pyydä asiakkaita lähettämään kirjautumistietojaan tai pankkitilitietojaan tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Pysy ajan tasalla
Saat viimeisimmät tiedot viestintä- ja turvallisuustoimistamme tarkistamalla ne säännöllisesti verkkosivuiltamme tai ottamalla yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.
- Puhelimitse: 0200 19100
- Sähköpostitse: sahko [piste] yritys [ät] fortum [piste] com (sahko[dot]yritys[at]fortum[dot]com)
Pysymällä ajan tasalla ja valppaana autat myös meitä ylläpitämään turvallista ja luottamuksellista asiakassuhdetta.
Kiitos, että olet arvostettu asiakkaamme.
Yritysten useimmiten kysytyt kysymykset
Arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 lähtien - miten se vaikuttaa sähkölaskuuni?
Eduskunnassa 28.6.2024 tehdyn päätöksen mukaisesti yleinen arvonlisäverokanta muuttuu 1.9.2024, jonka jälkeen käyttämiesi tuotteiden hinnoissa sekä sähkön hinnoissa noudatetaan arvonlisäveroa 25,5%.
Uusi arvonlisävero näkyy automaattisesti sopimustesi hinnoissa 1.9.2024 jälkeen.
Ennen 1.9.2024 käyttämäsi sähkön, tuotteiden ja palveluiden hinnoittelussa sekä laskutuksessa sovelletaan alv. 24%.
Ratkaisevaa on, milloin tuotetta tai palvelua on käytetty - ei se milloin sopimus on tehty. Huomioithan, että yleisten ehtojen mukaisesti riippumatta sopimuksen tekoajankohdasta tai määräaikaisuudesta alv-muutos astuu joka tapauksessa voimaan 1.9.2024 alkaen. Näin ollen ennen 1.9.2024 käytetyn sähkön hinta sisältää alv. 24% ja tämän jälkeen alv. 25,5% sopimuksen tekoajankohdasta riippumatta.
Muutos perustuu yleisiin sähkönmyynnin- (SME 2014) ja sähköntoimitusehtoihin (STE 2019). Hinnanmuutoksen johtuessa lainsäädännön muutoksesta, määräaikaista sähkösopimusta ei voi irtisanoa tämän perusteella. Muutos perustuu yleisten sähkönmyyntiehtojen (SME 2014) kohtiin 8.4., 8.8 ja 8.9.
Miten valitsen yritykselleni sopivan sähkösopimuksen?
Yrityssähkösopimuksen valintaan vaikuttavat monet asiat, kuten yrityksen koko, sähkön vuosikulutus ja minä vuorokauden aikoina yrityksesi sähköä kuluttaa. Voit valita yritykseesi kiinteähintaisen määräaikaisen sopimuksen, markkinahintaa seurailevan toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen tai tunneittain hinnoiteltavaa pörssisähköä. Lisäksi sähkösopimus voi olla tärkeä osa yrityksesi ympäristövastuullisuutta, ja valitsemalla Fortumin yrityssähkösopimuksen varmistat, että käyttämäsi sähkö on päästötöntä sekä ilmastoa kuormittamatonta!
Liikkuvia osia sähkösopimuksen valinnassa siis riittää. Kokeile päätöksenteon helpottamiseksi yritysapuria, joka auttaa valitsemaan vaihtoehdoista yrityksellesi sopivimman nopeasti ja helposti.
Miten kilpailutan yritykseni sähkösopimuksen?
Sähkösopimus kannattaa kilpailuttaa säännöllisin väliajoin varmistaaksesi, että sopimus edelleen vastaa yrityksesi tarpeita. Kun vertailet eri sähköyhtiöiden sopimuksia, varmista, että kyseessä on toistensa kanssa samankaltaiset sopimukset. Näin saat todenmukaisen kuvan hinnoista sekä sopimuksen ehdoista. Kiinnitä kilpailutuksessa huomiota ainakin näihin seikkoihin:
- Sähköyhtiön luotettavuus
- Sopimustyyppi sopii yritystoimintaasi esimerkiksi kulutusmäärien, hinnoittelumallin, keston ja sähkön alkuperän osalta.
- Sähkön tuotantotapa vastaa yrityksesi arvoja, erityisesti kun haluat pienentää yrityksesi hiilijalanjälkeä.
- Mitä lisäpalveluja saat sähköyhtiöltä esimerkiksi sähkönkäytön seurantaan ja budjetointiin.
- Sähkön hinta.
Lisätietoa sähkösopimuksen kilpailuttamisesta löydät täältä.
Miten saan yritykselleni vihreää sähköä?
Pienten ja keskisuurten yritysten Fortumilta ostaman sähkön tuotannosta ei synny lainkaan hiilidioksidipäästöjä. Hiilidioksidipäästöt ovat merkittävä syy ilmaston lämpenemisessä ja tästä syystä hiilidioksidivapaa sähkö auttaa ilmastonmuutoksen torjunnassa. Päästöttömiä tuotantomuotoja ovat vesi-, aurinko- tuuli- ja ydinvoima sekä geoterminen lämpö.
Vuodesta 2022 alkaen suuret yritykset voivat halutessaan ostaa sähköntuotannon jäännösjakaumaa, joka sisältää ydinvoimalla ja fossiilisilla polttoaineilla tuotetun sähkön, sekä sen osuuden uusiutuvan sähkön tuotannosta, jota ei ole myyty alkuperätakuina erikseen. Kaikki yritysasiakkaamme voivat myös valita ostavansa 100% uusiutuvaa sähköä valitsemalla Fortum Vihreän, jolloin sähkön tuotanto on sekoitus vesi-, tuuli- ja aurinkoenergiaa.
Alkuperätakuujärjestelmä (Guarantee of Origin) varmentaa, että sähköä saa myydä uusiutuvana ainoastaan, jos sille on myönnetty alkuperätakuu. Fortum Vihreä -lisäpalvelussa asiakkaille myydyn sähkön alkuperä on 100 % uusiutuvaa. Vaikka sähköverkossa eri tavoin tuotettu sähkö sekoittuu, alkuperätodistus takaa, että uusiutuvilla energialähteillä tuotettua sähköä on laskennallisesti tuotettu ilmoitettu määrä.
Tarjoatteko yritysasiakkaillenne vuoden määräaikaista kiinteähintaista sopimusmallia?
Kyllä tarjoamme! Kiinteähintainen Yritys Varma -sopimus on nyt valittavissa yhden, kahden tai kolmen vuoden kestoisena. Lyhyempikestoisella Yritys Varma 12 kk -sopimuksella saat sähköä koko vuoden samaan kiinteään hintaan. Sopimus sopii hyvin yrityksille, jotka haluavat vakautta ja ennakoitavuutta kiinteähintaisesta sopimuksesta, mutta eivät halua sitoutua vuotta pidemmäksi aikaa. Sopimus on tarkoitettu yrityksille, joiden käyttöpaikkojen yhteenlaskettu vuosikulutus on korkeintaan 200 000 kWh. Voit tutustua Yritys Varma 12 kk -sopimukseen täällä.
Miten voin päättää yrityssähkösopimuksen?
Sähkösopimuksen sopimusehdoissa on kerrottu sopimuksen irtisanomisaika. Mikäli irtisanomisaika on esimerkiksi 6 kuukautta, voi uusi sopimus alkaa irtisanomispäivästä kuuden kuukauden kuluttua. Määräaikainen sopimus on voimassa sopimuksessa ilmoitetun määräajan ja sitoo molempia osapuolia, sekä myyjää että asiakasta .
Miksi Yritys Aktiivissa on 6 kuukauden irtisanomisaika?
Pidemmät irtisanomisajat sekä määräaikaiset sopimukset ovat olleet tapetilla sähkön hinnan yllättävän laskun vuoksi ja aiheuttaneet keskustelua.
Yritys Aktiivin sähkön hankinta tapahtuu yhteishankintasalkun kautta, johon sähkö ostetaan markkinahintaan sekä lyhyellä että pidemmällä aikavälillä. Tämä vakauttaa sopimuksen hintaan. Jotta voimme tarjota Aktiivi-asiakkaille vakautta sekä julkaista kuukausittain päivittyvän hintaennusteen tuleville 12 kuukaudelle, ostamme yhteishankintasalkkuun etukäteen ennakoitua käyttöä vastaavan määrän sähköä markkinoilta. Aktiivi-sopimuksen irtisanomisaika on kuusi kuukautta, jotta pidemmän aikavälin yhteishankinta on mahdollista. Tarjoamme myös muunlaisia sopimuksia, joissa on lyhyempi irtisanomisaika. Lue lisää Yritys Aktiivin irtisanomisajasta ja hinnan määräytymisestä täältä.
Lisäpalvelut
Miten saan nopeimmin yhteyden Fortumin asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelumme pyrkii vastaamaan asiakkaiden yhteydenottoihin aina nopeasti. Tarvittaessa voit ottaa käyttöösi Fortum Suoralinja -palvelun, jossa olet aina etusijalla. Saat palvelussa asiakaspalveluun oman puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Kun soitat meille numeron kautta, puhelusi menee jonojen ohi ensimmäiseksi. Tutustu Suoralinja-lisäpalveluun.
Onko Fortumilla digitaalisia palveluja, joissa voin asioida?
Halutessasi voit sopia asiakaspalvelun kanssa videotapaamisen, joka toteutetaan Microsoft Teamsin välityksellä. Varaa aika videotapaamiseen.
Lisäksi meillä on käytössä chatbot! Voit kysyä apua chatbotiltamme verkkosivuillamme.
Miten rekisteröidyn Yritys Onlineen?
Yritys Onlinesta löydät hyödyllisiä työkaluja kiinteistösi sähkön ja kaukolämmön seurantaan sekä kustannusten tarkasteluun. Rekisteröitymistä varten tarvitset yrityksesi Y-tunnuksen sekä Fortumin asiakasnumeron. Rekisteröidy Yritys Onlineen.
Hinnat, laskutus ja maksaminen
Arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 lähtien - miten se vaikuttaa sähkölaskuuni?
Eduskunnassa 28.6.2024 tehdyn päätöksen mukaisesti yleinen arvonlisäverokanta muuttuu 1.9.2024, jonka jälkeen käyttämiesi tuotteiden hinnoissa sekä sähkön hinnoissa noudatetaan arvonlisäveroa 25,5%.
Uusi arvonlisävero näkyy automaattisesti sopimustesi hinnoissa 1.9.2024 jälkeen.
Ennen 1.9.2024 käyttämäsi sähkön, tuotteiden ja palveluiden hinnoittelussa sekä laskutuksessa sovelletaan alv. 24%.
Ratkaisevaa on, milloin tuotetta tai palvelua on käytetty - ei se milloin sopimus on tehty. Huomioithan, että yleisten ehtojen mukaisesti riippumatta sopimuksen tekoajankohdasta tai määräaikaisuudesta alv-muutos astuu joka tapauksessa voimaan 1.9.2024 alkaen. Näin ollen ennen 1.9.2024 käytetyn sähkön hinta sisältää alv. 24% ja tämän jälkeen alv. 25,5% sopimuksen tekoajankohdasta riippumatta.
Muutos perustuu yleisiin sähkönmyynnin- (SME 2014) ja sähköntoimitusehtoihin (STE 2019). Hinnanmuutoksen johtuessa lainsäädännön muutoksesta, määräaikaista sähkösopimusta ei voi irtisanoa tämän perusteella. Muutos perustuu yleisten sähkönmyyntiehtojen (SME 2014) kohtiin 8.4., 8.8 ja 8.9.
Mistä näen sopimukseni voimassaoloajan?
Sopimuksen voimassaoloajan näet Yritys Online -palvelusta tai viimeisimmältä sähkölaskulta, mikäli sopimus on määräaikainen. Voit myös soittaa yritysasiakaspalveluumme p. 0200 19100 (pvm/mpm, ma–pe klo 8–16).
Miten voin muuttaa laskutusväliä?
Laskutusväliä voit muuttaa soittamalla yritysasiakaspalveluumme p. 0200 19100 (pvm/mpm, ma–pe klo 8–16).
Voinko vastaanottaa laskuja sähköpostitse?
Valitettavasti meillä ei ole käytössä sähköpostilaskutusta tietoturvasyistä, mutta sen sijaan suosittelemme verkkolaskutusta. Verkkolaskutuksessa saat sähköisen laskun suoraan yrityksesi taloushallintajärjestelmään ympäristöystävällisesti ilman turhaa paperin kulutusta. Ota helppo verkkolaskutus käyttöön ja ilmoita tarvittavat tiedot.
Jos yritykselläsi ei ole vielä verkkolaskutusta käytössä, mutta toivot saavasi ne kuitenkin sähköisenä, kannattaa ottaa käyttöön yritysasiakkaiden maksuton Yritys Online -palvelu. Saat sähkölaskusi sinne sekä voit arkistosta tarkastella vanhoja laskujasi. Samalla näet laskun maksustatuksen, eli onko laskun maksu tallentunut Fortumille.
Miten voin vaikuttaa yrityksen sähkölaskun loppusummaan?
Yrityksen sähkölaskuun voi vaikuttaa tehostamalla ja vähentämällä sähkön kulutusta. Kannattaa tarkistaa, että valittu sopimustyyppi vasta parhaiten yrityksen tarpeita. Sähköä myös hinnoitellaan eri tavoin. Kustannukset pienenevät, jos yrityksessäsi voidaan käyttää yösähköä tai pörssisähkön käyttäjänä voit siirtää toimintoja iltoihin ja viikonloppuihin.
Miten voin varmistaa, että sähkölaskussani ei ole suuria vaihteluita?
Hintavaihteluita voit välttää valitsemalla sopimuksen, jossa on kiinteä hinta jopa kolmeksi vuodeksi. Siinä energian hinta on koko ajan sama, jolloin laskuusi tuo vaihtelua vain kuluttamasi energian määrä.
Pörssisähkösopimus on pitkään ollut edullinen vaihtoehto yrityksille, mutta siinä hinnat vaihtelevat tunneittain. Jos pörssisähkö kiinnostaa ja kuitenkin kaipaat vakaampia hintoja, voit ottaa käyttöön lisäksi Hintasuojapalvelun. Palvelun avulla markkinahintojen heilahteluja voidaan minimoida. Hintasuojapalvelussa saat meiltä tarjouksen, jonka tarjouksen erikseen hyväksymällä, hinta lukitaan tarjouksessa mainittuun hintaan määräajaksi. Hintasuojapalvelu on Yritys Tunti -sopimuksen lisäpalvelu. Lue lisää Hintasuojasta.
Miksi yrityksille ja kuluttajille tarjottavien kiinteähintaisten sopimusten hinnoissa on eroa?
Hintaeroon vaikuttavat monet tekijät, kuten hinnoittelumalli, eripituiset sopimuskaudet, erilaiset kulutusprofiilit sekä erilaiset käytännöt ja lainsäädäntö.
Yritysasiakkaille tarjottavan määräaikaisen 3-vuotisen sopimuksen hinta on yleensä eri suuruinen kuin vastaavan kuluttajille tarjottavan 2-vuotisen sopimuksen hinta, sillä hintasuojaus on tehty pidemmällä suojaushorisontilla kuin 2-vuotiselle sopimukselle.
Hintaero voi syntyä myös erilaisista kulutusprofiileista. Yritysasiakkaat kuluttavat sähköä pääosin arkisin kello 8-17 välisenä aikana, jolloin tuntikohtaiset hinnat ovat korkeammat. Kuluttaja-asiakkaiden kulutus jakautuu tasaisemmin eri tunneille ja päiville. Tästä syystä yritysasiakkaiden kulutusprofiilin kustannus on eri suuruinen.
Miksi uusiutuva energia on lisämaksullista?
Kun valitset sähkösopimukseesi uusiutuvan sähkön, ostamme kulutustasi vastaavan määrän uusiutuvan energian alkuperätakuita sähkön tuottajilta. Uusiutuvan energian alkuperä todennetaan eurooppalaisen Guarantee of Origin alkuperätakuujärjestelmän avulla. Alkuperätakuu varmistaa, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Todentaminen suoritetaan tuotantolaitoksittain ja -ajankohdittain vuosittain ulkopuolisen tilintarkastajan toimesta.
Kaikki pk-yrityksille tarjoamamme sähkö on tuotettu ilmastoystävällisesti ilman CO2-päästöjä. Tällöin sähkö on tuotettu pääosin ydinvoimalla. Halutessasi voit päivittää käyttämäsi sähkön tuotantomuodon uusiutuvaksi energiaksi.
Yleisiä kysymyksiä sähköstä
Miksi sähkön hinta vaihtelee?
Sähkön hintaan vaikuttavat sää, vesitilanne, polttoaineiden maailmanmarkkinahinnat ja monet muut kansainväliset seikat. Talvella pörssisähkön hinta oli korkea, mutta kevään edetessä se on laskenut. Ukrainan sota on nostanut maakaasun ja kivihiilen hintoja, millä on suora vaikutus sähkön hintaan. Sähkön kallistuminen Keski-Euroopassa nostaa tuontisähkön hintaa myös Suomessa. Sähkön hinnannousuun on vaikuttanut myös Ruotsin ja Norjan vesialtaiden alhainen taso. Pohjoismaissa kuitenkin nautitaan selkeästi Keski- ja Etelä-Eurooppaa edullisemmista hinnoista. Olemme myös viimeiset kymmenen vuotta tottuneet poikkeuksellisen edullisiin sähkönhintoihin.
Mistä sähkön hinta koostuu?
Sähkön hinta koostuu kolmesta suunnilleen yhtä suuresta osasta: sähköenergiasta, sähkönsiirrosta ja veroista. Sähköenergian hinta määritellään kulutusmäärien mukaan c/kWh (senttiä per kulutettu kilowattitunti). Yritys voi vaikuttaa sähköenergian hintaan vähentämällä ja tehostamalla kulutusta sekä valitsemalla yritykselleen parhaiten sopivan sähkösopimuksen. Sähkön siirrosta vastaa aina paikallinen siirtoyhtiö, eikä sen valintaan voi vaikuttaa. Siirtomaksu pitää sisällään perusmaksun, jolla ylläpidetään sähköverkkoja, sekä maksun yrityksesi käyttämän sähköenergian siirrosta.
Mitä eroa on sähkönmyyjällä ja sähköverkolla?
Yrityksesi voi ostaa sähköä haluamaltaan myyjältä mistä päin Suomea tahansa. Valitsemallesi sähkönmyyjälle maksat yrityksen käyttämästä sähköstä. Sähkönsiirrosta vastaa aina paikallinen siirtoyhtiö, joka omistaa alueen sähköverkon. Siirtoyhtiö laskuttaa yritystäsi käyttämäsi sähköenergian siirrosta sekä sähköverkkojen ylläpidosta perusmaksun muodossa. Siirtoyhtiötä ei voi vaihtaa. Tutustu yrittäjän sähkösanastoon.
Palveluhinnasto
Löydät tästä ajan tasalla olevan asiakaspalvelun palveluhinnaston sekä yritysasiakkaan valtakirjapohjan.
Palvelemme yritystäsi kokonaisvaltaisesti myös muuttotilanteissa
Yritysmuutto on usein monivaiheinen ja stressaavakin projekti, olipa kyseessä pienen toimiston tai suuren organisaation muutto. Olit sitten uusi asiakas tai jo pidempiaikainen kumppanimme, meiltä saat kätevästi sähkösopimuksen yrityksesi muuttuvaan tilanteeseen.
Muutto tiedossa mutta sähkösopimus uupuu?
Yksi huolen aihe vähemmän - tee sähkösopimus uusiin toimitiloihisi helposti suoraan nettisivuiltamme.
Oletko jo asiakkaamme?
Muistathan muuton yhteydessä ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta sopimuksesi saadaan siirrettyä uuteen käyttöpaikkaan sujuvasti ja helposti.
Aina ilmastoystävällistä yrityssähköä
Fortumilta löydät yrityksesi tarpeisiin sopivan sähkösopimuksen – yrityksen koosta riippumatta. Meiltä saat aina halutessasi 100% hiilidioksidipäästötöntä sähköä, kaikkialle Suomeen. Tutustu sopimusvaihtoehtoihimme ja löydä yrityksellesi sopivin sähkösopimus. Voit tilata sähkösopimuksen helposti ja nopeasti verkossa.