Asiakaspalvelumme ruuhkaisimmat tunnit ovat klo 8-9, 11-12 ja 16-17. Asiakaspalveluumme kannattaa soittaa tavallisimmin siis klo 9-11 tai klo 12-16 sisällä. Asiakaspalvelumme puhelinnumerot löydät täältä.
Voit hoitaa viiveettä itsepalveluna Oma Fortum –palvelussa useimmat sähkösopimukseesi liittyvät asiat.
Oma Fortum –palvelussa voit:
- pyytää maksuaikaa laskulle
- nähdä laskutilanteesi: avoimet laskut, sähkölaskusi summan, laskusi eräpäivän
- tarkastella sähkösopimuksesi tietoja: sopimuksesi hinta, sopimustyyppi, sopimuksen alkamispäivän, sopimuksen voimassaolo
- siirtää muuton yhteydessä vanhan sähkösopimuksesi uuteen osoitteeseen: muuttaessa sinun ei tarvitse etsiä uutta sähkösopimusta.
Kirjaudu Oma Fortum –palveluun tai lataa Oma Fortum –applikaatio puhelimeesi.