Voimmeko auttaa?

Asiakaspalvelumme ruuhkaisimmat tunnit ovat klo 8-9, 11-12 ja 16-17. Asiakaspalveluumme kannattaa soittaa tavallisimmin siis klo 9-11 tai klo 12-16 sisällä. Asiakaspalvelumme puhelinnumerot löydät täältä.

Voit hoitaa viiveettä itsepalveluna Oma Fortum –palvelussa useimmat sähkösopimukseesi liittyvät asiat.

Oma Fortum –palvelussa voit:

  • pyytää maksuaikaa laskulle
  • nähdä laskutilanteesi: avoimet laskut, sähkölaskusi summan, laskusi eräpäivän
  • tarkastella sähkösopimuksesi tietoja: sopimuksesi hinta, sopimustyyppi, sopimuksen alkamispäivän, sopimuksen voimassaolo
  • siirtää muuton yhteydessä vanhan sähkösopimuksesi uuteen osoitteeseen: muuttaessa sinun ei tarvitse etsiä uutta sähkösopimusta.

Kirjaudu Oma Fortum –palveluun tai lataa Oma Fortum –applikaatio puhelimeesi.

Kaikki sopimuk­seesi liittyvät asiat Oma Fortu­missa

✓ Näet sähkön­käyttösi kilowat­teina ja euroina
✓ Löydät sopimustiedot ja laskut
✓ Voit aktivoida helposti e-laskun

Tutustu Oma Fortumiin

Helppo sopimuksen valinta

Miten asut ja mitä arvostat? Valitse sähkö­so­pimus sen mukaan.

Testaa!

Yhdessä-blogi

Inspiraatiota ja hyödyllistä lukemista.

Yhdessä-blogi