Autamme sinua löytämään apua tilanteeseen tarvittaessa.
Oma Fortumissa pysyt kartalla sähköasioistasi. Katso Usein kysytyt kysymykset.

Hyväksy lähettämämme e-laskuehdotus verkkopankissasi
Osuuspankin asiakkaat saavat maalis-huhtikuun aikana Fortum Asiakaspalvelun laskuista e-laskuehdotuksia ja voivat hyväksyä niitä kirjautumalla Osuuspankin verkkopalveluun. Ilmoitamme saapuneesta e-laskuehdotuksesta asiakkaalle tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Valitse tästä aihe, jota asiasi koskee. Autamme sinua löytämään parhaan tavan asioida kanssamme.
Katso lisää yhteystietoja:
Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot
Poikkeusaikataulut:
Asiakaspalvelu sähkösopimusasioissa sekä Muuttopuhelin on suljettu arkipyhinä.
Puhelujen hinnat
pvm/mpm = Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.
Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.

Milo on auttavainen kaveri. Hyödynnä Chat.
Fortumin chatissä palvelee chatbot eli virtuaalinen avustaja Milo.
Milo voi esimerkiksi tarkistaa, voiko sähkölaskullesi antaa lisää maksuaikaa, ja tekee muutoksen, jos niin haluat.
Jos Milo ei osaa vastata kysymykseesi tai suorittaa pyyntöäsi, se siirtää keskustelun (ma-pe klo 9-17) asiakasneuvojalle.
Rakennetaan luottamusta ja pysytään turvassa yhdessä
Asiakaspalvelun palautelomake
Postiosoite
Voit lähettää meille myös postia osoitteeseen:
Fortum Asiakaspalvelu Oy
PL 100
00048 FORTUM
Helppo sopimuksen valinta
Miten asut ja mitä arvostat? Valitse sähkösopimus sen mukaan.
Yhdessä-blogi
Inspiraatiota ja hyödyllistä lukemista.