Asiakaspalvelumme on yksi Suomen parhaista, sillä se palkittiin vuonna 2020 Vuoden Contact Center -palkinnolla. Palkinnon perusteina olivat hyvä palvelutaso, erinomainen osaaminen, aito kiinnostus asiakkaan tarpeita kohtaan ja asiakaspalvelumme ystävällisyys. Yritysasiakkaamme saavat siis nopean ja vaivattoman yhteyden lisäksi aina laadukasta palvelua.
Fortum Suoralinja
Fortum Suoralinja on palvelu, jossa saat nopeasti ja helposti vastauksen sinua askarruttaviin kysymyksiin. Tiedämme, että yrityksen arki on välillä kovin kiireistä, joten asioiden hoitaminen nopeasti pitää arjen pyörät pyörimässä jouhevasti. Siksi Suoralinja on yritysten oma asiakaspalvelu, jossa yrityksesi asiat ovat aina etusijalla.
Suoralinjalla nopea vastaus ja apua silloin kun sitä tarvitset
Kun arjen asiat hoituvat nopeasti, sinulle jää aikaa keskittyä yrityksesi ydintoimintoihin.
Suoralinjan käyttäjänä saat oman Suoralinja-puhelinnumeron ja -sähköpostiosoitteen. Kun otat niihin yhteyttä, asiasi on etusijalla osaavan yritysasiakastiimimme käsittelyssä.
Yrittäjän arjen nopein työkalu
Tiesitkö, että Suoralinjan kautta saat yhteyden asiakaspalvelijaan parhaimmillaan sekunneissa?
Viime vuonna vastasimme Suoralinjalle tulleisiin puheluihin keskimäärin 25 sekunnissa ja sähköpostikyselyihin 22 minuutissa.
Näin saat Suoralinjan käyttöösi
Jos sinulla on jo Fortumin yrityssähkösopimus, voit tilata Suoralinjan kätevästi verkosta tai soittamalla asiakaspalveluumme, puh. 0200 19100 ma-pe klo 8-16 (pvm/mpm). Kun tilaat Suoralinjan verkossa, saat ensimmäisen kuukauden veloituksetta!
Uutena asiakkaana voit valita Suoralinjan minkä tahansa Fortumin yrityssähkösopimuksen kylkeen. Suoralinjan hinta on 4,99 €/kk/käyttöpaikka (alv 0 %). Suoralinja-lisäpalvelu on voimassa toistaiseksi.