Oma Fortum -tunnusta voit käyttää kirjautuessa Oma Fortum -verkkosivuille sekä ottaessasi käyttöön Oma Fortum -sovelluksen.
Oma Fortum
Oma Fortum on kotiasiakkaillemme suunniteltu palvelu, joka toimii sekä mobiilisovelluksena että nettipalveluna. Samalla Oma Fortum -tunnuksella käytät helposti molempia palveluita.
Yksi tunnus kaikkiin palveluihin
Kaikki sopimukseesi liittyvät palvelut yhdellä tunnuksella. Sama tunnus Oma Fortumiin netissä ja sovelluksessa.
Kulutus- ja kustannusseuranta
Seuraat energiankulutusta helposti Oma Fortum -sovelluksessa sekä verkkopalvelussa.
Helppokäyttöinen sovellus
Kotisi hyvinvointisovellus kulkee mukanasi kaikkialle.
Sama Oma Fortum -tunnus käy netissä ja sovelluksessa
Oma Fortum - netissä
Oma Fortum -verkkopalvelussa hoidat turvallisesti omaan sähkösopimukseesi liittyvät muutokset ja seuraat kotisi energiankulutusta monipuolisesti. Kirjaudut omille sivuillesi sivun oikeasta yläkulmasta.
Puhelimeen ja tablettiin
Helppokäyttöinen sovellus näyttää esimerkiksi sähkökustannuksesi ja -kulutuksesi. Lue Oma Fortum -sovelluksesta
Kaukolämmön kulutustiedot nyt uudessa Heat Online -palvelussa
Löydät nyt kaukolämmön kulutustiedot, raportit ja laskut uudesta Heat Online -palvelusta. Uudistuksen johdosta kaukolämmön uudet kulutustiedot eivät enää päivity Oma Fortum -palveluun. Vanhat tiedot näkyvät Oma Fortum -palvelussa 31.3.2023 asti. Kirjautuminen kaikkiin online-palveluihin tapahtuu samoilla tunnuksilla.
Lisätietoja Oma Fortum -palveluista
Miten saan käyttäjätunnuksen Oma Fortumiin?
Jos teit sähkösopimuksen asiakaspalvelussamme, sinulle on mahdollisesti luotu tunnus samassa yhteydessä. Silloin riittää, kun vaihdat salasanasi. Vaihda salasana.
Jos käyttäjätunnusta ei vielä ole (käyttäjätunnus = sähköpostiosoitteesi), voit luoda sen itse. Luo Oma Fortum -tunnus käyttäen pankkitunnuksia.
Henkilöasiakkaan Oma Fortum -tunnuksen luontiin tarvitset verkkopankkitunnuksesi. Jos käytössäsi on mobiilivarmenne, voit hyödyntää myös sitä.
Miten vaihdan salasanaa ja/tai käyttäjätunnustani?
Salasanan voit vaihtaa täältä: vaihda salasana
Jos sähköpostisi on muuttunut, tai muusta syystä haluat vaihtaa käyttäjätunnuksen, voit vaihtaa sen täältä: Käyttäjätilin tietojen päivitys (HUOM! Tämä toiminnallisuus on väliaikaisesti pois käytöstä. Päivittääksesi käyttäjätietojasi tai jos unohtunut salasana-toiminnallisuus ei toimi sinulle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme)
Huomaa, että käyttäjätilillä tehdyt päivitykset koskevat vain Oma Fortum -tilisi tietoja. Jos päivität sinne sähköpostiosoitteen tai muita tietoja, ne eivät vaihda asiakastietojasi, joiden perusteella esimerkiksi lähetämme sinulle sähköpostia tai muuta postia asiakkuuteesi liittyen. Asiakastietojasi voit päivittää Oma Fortumissa täältä: Asiakastietojen päivitys