Ota yhteyttä Fortumiin
Olemme koonneet tälle sivulle yhteystietomme. Voit myös ottaa yhteyttä vaihteeseemme, puh. 010 4511.
Kuluttaja-asiakkaille
Palvelemme sähkön kuluttaja-asiakkaita ma–pe klo 8–17 numerossa 0200 19000 ja kaukolämpöasiakkaita numerossa 0200 19009 (pvm/mpm).
Ulkomailta soitettaessa +358 200 19000.
Yrityksille
Palvelemme sähkön yritysasiakkaita ma–pe klo 8–16 numerossa 0200 19100 ja kaukolämpöasiakkaita numerossa 0200 19009 (pvm/mpm).
Kuluttaja-asiakkaille
Palvelemme sähkön kuluttaja-asiakkaita ma–pe klo 8–17 numerossa 0200 19000 ja kaukolämpöasiakkaita numerossa 0200 19009 (pvm/mpm).
Ulkomailta soitettaessa +358 200 19000.
Yrityksille
Palvelemme sähkön yritysasiakkaita ma–pe klo 8–16 numerossa 0200 19100 ja kaukolämpöasiakkaita numerossa 0200 19009 (pvm/mpm).
Tee kaukolämmön vikailmoitus tai ilmoita vesivoimavahingosta
Usein kysytyt kysymykset
Miten saavun pääkonttorille?
Fortumin pääkonttori sijaitsee osoitteessa Keilalahdentie 2-4, rakennuksen Länsiväylän puoleisessa osassa. Suosittelemme saapumaan meille julkisilla liikennevälineillä tai taksilla. Jos saavut metrolla, on lähin asema Keilaniemi. Lähimmät bussipysäkit sijaitsevat Länsiväylällä, idän suunnasta tullessa Karhusaari ja lännen suunnasta Karhusaarensolmu.
Miten voin hakea sponsorointia?
Sponsorointi- ja lahjoituspyynnöt Fortumille voit tehdä täältä löytyvän ohjeistuksen mukaisesti.
Käsittelemme hakemuksia säännöllisesti ja otamme yhteyttä niihin kohteisiin, joiden kanssa haluamme keskustella jatkosta.
Puhelin- tai sähköpostitiedusteluihin emme valitettavasti voi vastata.
Kenelle voin ilmoittaa sähkökatkosta?
Sähkökatkon sattuessa ota yhteyttä paikalliseen sähköntoimittajaasi.
Täältä löydät tarkemmat ohjeet siitä, miten toimia.
Fortumin yrityspalvelu sähkön yritysasiakkaille palvelee ma–pe klo 8–16 numerossa 0200 19100 (pvm/mpm).